Yedekleme Politikası

Sunucu (VDS, VPS, Sanal Sunucu, Bulut Sunucu, Fiziksel Sunucu vb.) Yedekleme Politikası:

VDS, VPS, Kiralık sunucu ve sunucu barındırma hizmetlerinde yedekleme sistemi maliyetleri göz önünde bulundurularak firmamız tarafından herhangi bir yedek alınmamaktadır. Fakat müşterilerimizin yedekleme ile ilgili yapılandırma taleplerinde müşteri memnuniyeti açısından destek ekibimiz tarafından gerekli yardım yapılmaktadır. Yedekleme yapılandırılması esnasında yardımlar firmamız tarafından yapılsa da yedeklerin çalışabilirliğinin kontrolü kesinlikle müşteri tarafından yapılmalıdır. Olası bir sorunda firmamız sorumluluk kabul etmemektedir. Yedekleme hizmeti ücreti mukabil ek hizmet olarak verilmektedir. Sipariş esnasında yedekleme hizmeti seçilmediği takdirde sorumluluk müşteriye aittir. Firmamız hiç bir şekilde sorumluluk kabul etmemektedir. Yedekleme hizmeti ücretli bir şekilde alınmış dahi olsa kontrolü ve yedeklerin çalışabilirliği yine müşterilere aittir. Firmamız herhangi bir sorumluluk kabul etmemektedir.

Ücretli Yedekleme Hizmetleri Hakkında Bilgilendirme:

Ücreti ödenerek alınan yedekler sipariş esnasında seçilmektedir. Bu yedekler firmamıza ait back-up sunucularımızda müşterilerimiz adına saklanmaktadır. Olası bir aksaklıkta müşterilerimiz bu yedekleri talep açarak talep edebilirler. Yedekleme hizmeti alan müşteri, 1 ay içerisinde maksimum 5 defa yedeklerden geri dönüş talep edebilir, 5 adetten fazla olan talepler için ayrıca ücretlendirme yapılacaktır. Alınan yedekler sunucu bazında full back-up (ayıklanmadan tam imaj halinde) olarak alındığı için yedeklerin bozuk olması ya da sitenin bozuk anında yedek alınması durumunda firmamız sorumlu değildir. Ödeme süresi 3 gün geçen hesaplar sunuculardan silinmektedir. Bu sebeple ödeme süresi geçen ve silinen hesapların alınan yedekleri de dahil sunuculardan silineceği için, hizmet süresi sonunda müşteriler kesinlikle yedek talep edemezler. Bu sebepten olası bir mağduriyette firmamız kesinlikle sorumlu tutulamaz.